Ik blog nooit in opdracht, maar wel op verzoek. De meeste boeken die ik hier bespreek heb ik met zo'n verzoek gekregen van de uitgevers. Dat betekent niet dat
zij -of wie dan ook- enige invloed kunnen uitoefenen op de inhoud van dit blog. Ik blog gewoon zoals ik er zelf over denk.

Reacties? Graag! Ik stel het zeker op prijs als mensen de moeite nemen om te reageren.
Heb jij ook een weblog over boeken? Ik ben nieuwsgierig, dus laat gerust een linkje achter in jouw reactie.


woensdag 17 december 2014

Sommige berichten behoeven aanvulling

Soms lees ik een boek en kom ik pas later tot de ontdekking dat het zich in mijn hoofd verder ontwikkelt. Niet dat ik in gedachten het verhaal aanvul of uitbreid, maar meer dat ik de diepte inga. Laagjes worden afgepeld, verbindingslijntjes ontstaan en zoetjesaan doorgrond ik het gelezene steeds verder. 

In zo'n situatie is het jammer als ik door tijdgebrek meteen na het lezen al een recensie moet schrijven. Bij Het Labyrint was dat het geval. Ik heb het blogbericht daarom veranderd. Mensen die zich op dit blog hebben geabonneerd krijgen dat niet meer automatisch te zien, vandaar dat ik er dit korte nieuwe blogberichtje aan wijd. 

Geen opmerkingen: